Nyårsbilder

Här kommer lite bilder från vårat nyårsfirande. Som vanligt så firade vi nyår tillsammans med Cissi och Kipen med familj ute i Hillsjöstrand. Detta år var även en annan familj med som Cissi och Kipen känner sen de bodde i Stockholm... och de hade sina 3 barn med sej. Och som alltid så hade vi tok trevligt och värdparet serverade gudomligt god mat. Detta år så stod inte jag för efterrätten utan värdparet hade lagat all mat.
Till förrätt serverade handgjorda pastaknyten med ricotta ost eller spenat och svamp, tillsammans med en rödbetspuré samt lite annat jox som jag inte minns nu...mycket gott!!
Till varmrätt serverades det lamm med hasselbackspotatis och en supergodsås till. Och efterrätten var chokladsufflé med hemgjord vaniljglass (om jag inte minns helt fel). Med andra ord så behövde vi inte åka hem hungriga =)
Tack för ännu ett trevligt nyårsfirande familjen Evansson!! Hoppas vi ses den 31/12 2017 igen
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0