Pigg och feberfri

Sjukstugan fortsätter här hemma... men lilleman är pigg och feberfri som tur är. Medicinen tycker han däremot är pest och pina men blandar vi ner de i chokladdryck så funkar de att få i honom de.
Jag är så glad att han har fått den lidriga varianten av vattkoppor...han kliar ingenting (förutom litegrann på nätterna men inget som stör honom jätte mycket) och han är pigg och leker hela dagarna. Han har typ 20-25 koppor och de flesta är väldigt små. Jag är tacksam att han fick de nu när han är liten och inte som jag som fick de i 27 års ålder... då blev jag sjuk kan ja lova....usch.
Men även fast han är pigg så lär han ju va hemma från dagis...och idag var mormor (min mamma) snäll och tog honom så jag och sambon slapp vabba...nästa vecka jobbar jag endast 2 dagar samt att de är korta dagar så då ska hon oxå hjälpa oss så vi slipper förlora så mycket på att vabba. Hon är grym min mamma, vad skulle vi göra utan henne.
 
Igår pysslade vi...han målade en teckning till pappa
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0