Buzzador - Rynkeby fruit drink

Nu har jag fått äran att buzza dessa tre godingar...och ja goda var de verkligen (den ena är redan slut)! Dessa fruit drinks finns i tre smaker - päron, fläder och granatäpple. Jag bjöd hela familjen här hemma och alla gillade alla 3. Sambon min som vanligtvis inte brukar gilla såna söta juicer va lite skeptiskt men t.o.m han gillade dem då de inte var lika söta som fruktdrickor brukar va....så dessa kommer vi garanterat köpa i sommar och njuta av i solen.
Min 20 månaders son fick smaka lite av fläderdrickan och när glaset var tomt så skrek han efter mer =) så de blir helt klart 5 av 5 poäng till dessa 3.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0