AW med tjejerna

I torsdags var jag ut på stan och tog en AW med tjejerna...jag och Mikis va först ner på stan så vi började med ett glas rosé på Allstar...men eftersom Stina inte slutade förrens kl 19 så fick jag och Mikis roa oss själva några timmar innan hon kom ner...så vi gick vidare från Allstar till Terassen och tog en plockbricka. Gud så god den va!!! Sen möttes vi upp alla tre på Kalles där vi käkade och skrattade hela kvällen...vet inte om våra samtalsämnen var särskilt rumsrena, så jag tyckte lite synd om bordet bredvid oss som säkert hörde en hel del vad vi pratade om...hoppas dom inte tappade matlusten hehe...
Efter Kalles stannade vi till en snabbis på Pinchos då Mikis sa att vi var tvugna att prova deras goda drinkar som baseras på olika godissorter. Då vi var restaurangens sista gäster innan de stängde så tror jag inte att bartendern var särskilt motiverad till att göra de bästa drinkarna, då de mest smakade essens..men de va helt ok. Nästa gång måste jag prova deras mat oxå.
Men summa sumarum så hade vi en toppenkväll...försutom att jag tittade fel på busstidtabellen så jag fick ta en liten promenad hem från Mikis på typ 1,5 km men de va ju en fin sommarkväll så de gjorde inget.
 
 
 
 
 
 
Tilda Elvin
2016-07-06 @ 12:40:38
URL: http://tildafredrika.blogg.se

Första gången jag är inne på din blogg men den verkar super bra! Btw, Gud vad mysigt det ser ut!

Sarah
2016-07-06 @ 12:41:49
URL: http://CheerSarah.devote.se

Den blå drinken ser god ut :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0