Nya kläder

Eftersom jag var duktig och gav blod igår som tyckte jag att jag var värd nånting extra..jag ville unna mej nånting helt enkelt, så jag åkte till Lager 157 och tittade runt... och som vanligt när jag handlar kläder så hittar jag alltid mer till lilleman än till mej själv. Men jag kom hem med 3 t-shirts till mej själv iaf (och det var iaf de som jag letade efter) men oxå 2 t-shirts, en tunn långärmad, en tjocktröja och 2 par byxor till lillman. Det är ju så mycket roligare att shoppa kläder till honom än till mej själv. Kan ju bero på att jag fortfarande inte har kommit ner till den vikt jag hade när jag skrev in mej när jag väntade lilleman...jag har fortfarande ca 5-6 kilo kvar innan jag är nere på min startvikt...sen skulle ja vilja få bort ca 3 kilo till...då kanske jag skulle tycka att de va roligt att börja handla kläder till mej själv igen...men just nu känner jag mej tjock i vad jag än sätter på mej.
 
 
3 nya t-shirts till mej och resten till lilleman =)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0