Febrig kille

Igår fick jag hämta hem en febrig kille från dagis... han var väldigt trött och hängig men efter en kopp nyponsoppa och en grötklämmis och lite alvedon så va han nästan som normal igen =) men febern kom tillbaka på natten och det var som att sova bredvid en kamin (han sover alltid mellan oss när han är sjuk på nåt sätt...vill ha koll på honom då)...han vaknade många gånger under natten och smågnällde lite så han fick lite mer alvedon för att kunna sova.
Idag är han hemma med pappa och tar de lugnt...han är nästan feberfri men inge vidare matlust =( men så brukar de ju va när man inte riktigt känner sej kry... men så typiskt för han hade precis kommit igång med ätandet efter en "mat-vägran" period så vi får se hur lång tid de tar innan han kommer igång med ätandet denna gång... känns som om att de alltid kommer bakslag så fort han kommit igång med sitt ätande...vi hade precis lyckats ta oss upp till normalvikt på viktkurvan så jag hoppas han inte dippar allt för mycket nu...
 
Vår lilla krigare
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0