Long time no see

Snacka om att man har blivit dålig på att skriva här...de va ju över ett halvår sen sist och sonen hade då precis lärt sej gå. Nu kan jag lova att de är full rulle här hemma, han springer runt som en liten tok.
De har hänt mycket här sen jag skrev nåt sist...jag kan ju börja med att berätta att jag har gått tillbaka till jobbet efter mammaledigheten och att sonen då har börjat på dagis (ja jag skriver dagis, jag vet att de heter förskolan men för mej har det alltid hetat dagis och kommer alltid att heta dagis). Han trivs som fisken i vattnet (vilket jag visste att hans kulle göra) och personalen verkar älska honom. Alltid när vi hämtar honom så får vi alltid beröm för hur duktig han har varit eller så berättar dom nåt roligt han har haft för sej under dagen. Vi är verkligen supernöjda med både personal och dagisplats.
 
Sen har de tyvärr hänt lite tråkigheter på sistone då min sambos pappa gick bort för snart 1 månad sen. Vi hade begravning nu för en vecka sen. Den var väldigt vacker och prästen gjorde det väldigt fint och bra. En fd granne till mina svärföräldrar sjöng "Hallelujah" i kyrkan, och det finns verkligen ingen annan än han som kan sjunga den låten så bra. 
 
En annan rolig sak som hänt är att min mamma har äntligen flyttat hit till Gävle, så nu bor hon ca 15 min gångväg ifrån oss. Vi har fortfarande lite renovering kvar hemma hos henne men snart är de klart och då ska de bli skoj att kanske kunna bli dit bjuden på middag och en glas vin nån dag och sen faktiskt kunna GÅ hem =) Det känns även skönt att ha henne i närheten då hon kan hjälpa oss med Clint ibland och sitta barnvakt och t.o.m hämta från dagis om de krisar.
 
Annars rullar livet på som vanligt...får se hur lång tid de tar innan jag skriver här igen...men jag hoppas att det inte tar ett halvår igen ;)
 
 
Lite bilder
 
 
katterna får utstå en hel del här hemma...
 
 
För två veckor sen var jag på min tremännings bröllop
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0