Buzzador - Keldas soppor

Jag har fått äran att vara Buzzador för Keldas soppor... jag är väl egentligen inte soppmänniska men jag tänkte, jag ger det en chans...
Så jag köpte hem skärgårdssoppan och gulaschsoppan...passade på att bjuda hem mamma på lunch och serverade skärgårdssoppan, och valde att tillsätta några bitar lax. Jag gjorde även eget vitlöksbröd till med lite parmesanost på toppen. Vi blev mycket nöjda och mätta (det trodde jag aldrig) så dessa soppor kommer garanterat testas igen.
Imorn tänkte vi testa gulschsoppan, och då tillsätta lite bacon och köttfärs, så den kan jag recensera imorn.
Men skärgårdssoppan får 5 av 5 poäng av mej.
 
 
 
 
Fani
2016-12-12 @ 22:50:56
URL: http://jetbluejet.blogg.se

Åh så gott! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0