Buzzador - Keldas soppor del 2

Igår bjöd jag mamma på lunch igen och denna gång tillagade jag den andra soppan (gulaschsoppan) från Kelda som jag fått äran att testa.
Jag tillsatte lite stekt köttfärs och baconbitar för att få den lite mastigare (men vet inte om de hade behövts då den va ganska matig från början) men det blev riktigt gott iaf.
Jag är som sagt ingen soppmänniska egentligen men dessa soppor har nog fått mej att ändra uppfattning. Jag har blivit positiv överraskad av både smak och konsistens på dessa soppor så jag kommer garanterat att köpa dessa fler gånger.
Gulaschsoppan får 5 av 5 poäng av mej.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0