2 års kalas i Stockholm

I helgen åkte vi till Stockholm då en kompis son fyllde 2 år (eller han fyller egentligen imorn). Det var klassiskt barnkalas med ballonger, tårta och presenter som direkt skulle lekas med. Mest populärt var bilbanan som farmor och farfarn kom med...men jag tror nog att våran present va ganska populär oxå då killen älskar att sparka boll (han fick 2 små fotbollsmål med tillhörande boll).
Då sambon skulle jobba på krogen i lördags så passade vi på att ta en liten familjedag och bara umgås vi tre. Vi åkte iväg till Sandviken och badade på Parkbadet. Det blev verkligen en hit för lilleman då han älskar allt som har med vatten att göra. När han tillslut vågade sej upp i vattenrutshkanan så fick vi inte honom därifrån, han ville åka igen och igen och igen...
När vi åkte hem från badet så hämtade vi upp min mamma som kom hem till oss och lagade världens godaste middag, grillat rådjur med pressad potatis och kantarellsås. Sen höll hon mej och lilleman sällskap resten av kvällen när sambon åkte iväg och jobbade.
En väldigt mysig helg med andra ord =)
 
En trött kille vilade upp sej i bilen på väg ner till Stockholm
 
 
Grattis Vilmer på 2 års dagen
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0