Minus på vågen

I helgen var jag ledig men sambon jobbade på lördagen, så då passade jag och Clint på att åka till min mamma och spendera dagen och natten där. Så vi lagade middag tillsammans samt badade bastu på kvällen. Det var första gången Clint fick prova på att basta och han tyckte de va superkul...han var kvar i bastun hela 40 min, tillslut var vi tvugna att dra ut honom därifrån för han ville gärna stanna kvar.
10 minuter efter att vi kom hem från bastun så slocknade lillkillen =) dock hade mammas granne fest så han vaknade typ 3 ggr pga den höga musiken, tillslut sa mamma åt dem att dämpa sej, då stack de till krogen...men tro inte att festen va slut, nä kl 03.00 var de efterfest >:( suck, behöver jag säga att jag inte saknar att bo i lägenhet!!! Trots de så sov Clint till 07.20 =)
För två veckor sen så bestämde jag mej för att nu jävlar måste jag ta tag i de sista "mammakilona", så nu har jag bestämt mej för att inge godis, glass, kakor, saft, juice eller annat gotta i veckorna, utan bara på lördagar. Och de har resulterat i -2 kg på vågen de seaste 2 veckorna. =) Så nu är de bara att fortsätta. Bara de slutar snöa nångång så kan jag börja springa i skogen bakom oss, än så länge är de lite väl blött där inne :( tills vidare så får jag köra på gymmet =) Jag har ju fått med mej mamma till gymmet de senaste 2 ggr, de känns superkul. Å än så länge verkar de som om hon tycker de är roligt.
 
 
 
Försökte göra plankan igår men lilleman skulle klättra på mej hela tiden =)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0