Testpilot L'Oréal Nutri Gold

Just nu har jag fått äran att bli utvald som en av 1000 testpiloter i Norden att få prova L'Oréal Nutri Gold Extraordinary Oil-Cream samt L'Oréal Paris Nutri Gold Extraordinary Face Oil .
Jag har nu endast testat dessa i en dag men jag gillar den redan. Dock är det inget man bara kletar på och sen sticker ut på stan för jag tyckte att de tog ett litet tag innan oljan framförallt gick in i huden, innan de så ser man ganska fettig ut i huden, inte så snyggt kanske, men sen när de har lagt sej så är det en väldigt skön känsla i ansiktet och den håller verkligen hela dagen.
Jag kommer kanske inte använda dessa varje dag men verkligen dessa dagar då jag vill unna mej de där lilla extra, och framförallt på vintern när min hud är som torrast.
 
Info om cremen:
 
L'Oréal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil-Cream innehåller inkapslade mikrodroppar av olja och har utvecklats med inspiration hämtad från asiatiska skönhetsrutiner. Den ljuvligt lätta formulan ger din hud en riktig näringsboost med sina eteriska oljor.
Innehåller inkapslade mikrodroppar av olja som smälter på huden. Cremen ger rikligt med näring och fukt hela dagen.
 
Info om oljan:
 
Med tiden förlorar huden gradvis essentiella näringsämnen och vitalitet. I vårt nordiska klimat med säsongsskiftningar utsätts huden dessutom för påfrestningar, vilket kan leda till att den blir torr och förlorar lyster.

Formulan består av flera välgörande oljor, däribland lavendel, rosmarin, geranium, apelsin, ros, kamomill, jojoba och stenros. Dessa oljor har tillsatts Extraordinary Oil-formulan som återfuktar huden och ger den näring, för en len och fast hud full av lyster. Den härliga aromatiska doften gör appliceringen till ett sant nöje och ger en intensiv känsla av välbehag.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0