Ny familjemedlem

För ca 1 månad sen fick vi en ny liten familjemedlem i släkten, då min tremänning som bor i Alaska fick en till son. Vi ska åka och hälsa på dem i sommar, och de ska bli så kul att träffas igen. Synd bara att lillkillen kommer hinna bli nästan ett halvår innan vi kommer dit, jag skulle vilja åka dit nu och snusa bebis =)
För ca 2 veckor sen skickade jag ett paket till dem med lite smått och gott och en napphållare som jag hade tillverkat själv, och nu ikväll fick jag en bild av dem där dom talade om att den nu hade kommit till nytta =)
 
 
 
Den nya familjemedlemmen
 
 
 
Stolt storebror
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0