Tog sina första steg

Idag är en stor dag!! Clint har tagit sina första steg, och då menar jag inte ett eller två som de har varit hittills utan de va en riktig "promenad" på säkert 4-6 steg.
Jag och Mickis var med barnen på leklandet idag...hade tänkt åka till Älvkarleby på Fallens dag men ångrade oss då de va så dåligt väder så vi åkte in till stan istället för att leka på leklandet och de va där de hände!! Helt plötsligt tar han flera steg då Mickis lockar honom med en liten boll och han promenerar bort till henne för att ta den...varför har man aldrig kameran redo vid såna tillfällen...men jag hann filma några steg iaf( vet dock inte hur jag får upp den filmen här).
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0