99 dagar kvar

Idag går vi ner på tvåsiffrigt tills bf...gud va tiden går fort! "Bara" 99 dagar kvar...men vem vet vi kanske får en liten midsommar bebis :-)
Idag har vi fikat tillsammans med Erics föräldrar på Erics pappas boende...riktigt roligt att träffa dem båda samtidigt! Sture skrattade glatt när jag visade min stora mage och sa att han skulle bli farfar, såg nästan stolt ut :-) 
 
 
 
Imorse passade jag på att äta frukost i lugn och ro för mej själv...Eric sov länge då han va ut å svira till sent igår :) Nu för tiden vaknar jag väldigt tidigt, tror kroppen håller på å gör sej redo för att ta hand om den lille...jag har alltid kunnat sova 10-12 timmar i sträck utan problem men nu vaknar jag vid 7-8 tiden på morgonen och kan inte sova längre...men men de är ganska skönt att gå upp lite tidigare, då får man mer gjort under dagen :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0