Ny vecka...v32

Jaha då va vi inne i en ny vecka IGEN! =) Tiden går verkligen så himla fort...men jag antar att när de börjar närma sej på allvar så går tiden sååå långsamt...
I helgen var vi ju ute och flängde ganska mycket...utemiddag på fredagen, bowling och utemiddag på lördagen och minigolf på söndagen så jag kan lova att jag faktiskt har haft rätt ont och varit trött under dessa dagar, speciellt när jag vaknade i söndags, då värkte fogarna och ryggen som bara den. De va t.o.m svårt att somna på lördags kvällen då de gjorde så ont i fogarna.
Nu har jag även börjat sova med en kudde mellan benen för att avlasta höften och fogarna och de hjälper faktiskt...i början kunde jag inte alls sova med en kudde mellan benen, fick t.o.m mer ont i höft och rygg av den men nu känns de nästa nödvändigt.
Bebisen får även hicka oftare och oftare nu för tiden, då den ligger där inne och tränar sina lungor genom att svälja en massa fostervatten och får då hicka väldigt ofta som resultat. De sägs oxå att nu sover bebisen ca 95% av dygnet men de tycker jag inte stämmer...okej dom dagarna när jag har hållt i gång mycket då kan de vara tvärlugnt i magen dagen efter men annars tycker jag den bökar runt lika mycket som vanligt. De märks att de börjar bli mindre och mindre plats för den, då de spänner riktigt orderntligt i huden ibland och jag kan känna hur den sträcker ut sina ben och armar. Här om morgonen så tittade jag ner på magen när jag vaknade och kunde riktigt se vart och hur bebisen låg i magen...magen var helt osymetriskt då jag tydligt såg hur bebisen låg på ena sidan av magen, andra sidan var nästan helt platt =)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0