Minigolf med mamma å eric

Idag har varit en helt underbar dag med strålande sol och riktig högsommar värme ute. Jag och Eric hade stämt träff med min pappa på eftermiddagen men innan de så ville vi hitta på något innan den här helgen i Stockholm tar slut...så vi bestämde oss för att åka ut till Brostugan och spela lite minigolf och njuta av de fina vädret.
Jag kan ju avslöja att jag regerade på minigolfen...så bra har de nog aldrig gått för mej. Eric brukar alltid vinna över mej men inte denna gång, och han va inte ens i närheten!! =) Han vann ju dock på bowlingen igår men de va inte men många poäng  ;)
Efter golfen åkte vi hem och hade lite födelsedagsfika för mamma med lite tårta...de är ju egentligen inte förrens imorn hon fyller men då åker vi hem så då tog vi tårtan idag.
Efter den fikan var de dax att åka iväg till pappa för nästa fika =) Efter de så åkte Eric in själv till stan för att träffa en killkompis så jag åkte hem och umgicks med mamma på tumanhand...
Imorn åker vi hem, de känns både tråkigt och skönt. Tråkigt för att vi kommer lämna kvar katterna här hos mamma (med tanke på att vi åker till Polen nästa vecka) så jag kommer sakna dom nåt enormt, men skönt för att komma hem oxå...borta bra men hemma bäst!
 
Mamma spelar minigolf
 
 
Tjockisen spelar minigolf
 
Jan vann!!!
 
 
Såg två riktigt häftiga bilar där borta
 
 
Snacka om feta däck
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0