Midsommar 2013

Midsommar spenderades som vanligt i underbara Bönan. I år var vi väldigt många, 12 vuxna och 6 barn, och det är lika mysigt varje gång.
Vi började med en sill lunch, efter det var de kransbindning innan vi begav oss till majstången. Där fick alla karlar hjälpas åt att resa stången sen vart de dans och lottdragning. Jag brukar ju oftast vinna nåt men i år måste mamma ha tagit min tur, då hon vann på 2 lotter...en stor korg med en massa gott i samt en sommarhatt =)
Efter dans runt stång och allt de där så gick vi hem igen och satte i gång med middagen, grillat! Sen va de party all night long!! Kl 02 var taxin beställd och vi åkte hem till stan igen med ett stort leende på läpparna.
Några bilder från vårat midsommar firande.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0