Goodiebag tävlingar

Som jag har berättat förut så är jag med och sponsrar en goodiebag tävling..eller rättare sagt två st goodiebag tävlingar, med mina handgjorda smycken.
En av goodiebagsen är för mammor eller blivande mammor och den andra är till för tjejer i allmänhet.

Här har ni en lista på några av företagen som har varit med och sponsrat:

Balorina
Bambino
Barnkalaset
BrandsForKids
BrilliantSmile.
BuffisBarnkläder
Familjehäftet
Guly Trading
Hafva
HappyStore.
Koalaplan
Kramdjursbutiken
LaRoche-Posay
Mammafint
MerAttityd
Minimango
Pino
Prylgrossen.
RikkeDesign
SmartaSaker
Veganlife
Vnp
ZickimsSmyckesdesign                            

För att vara med och tävla om mamma goodiebagen gå in här.
För att vara med och tävla om tjejgoodiebagen gå in här.

Ni får självklart delta i båda.

Lycka till allihop!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0