Fimolera smycken

Jag har nu testat på de här med att göra små figurer/pärlor i fimolera och det är såååå roligt...pilligt med roligt. Jag har inte fått in fintekniken än men så är de ju med alla nybörjare, de tar sin tid att bli duktig.

Här kommer iaf några bilder på min första "konstverk"...

Armband med "Ahlgrens bilar" i fimolera...75:-



Nyckelring med en cupcake i fimolera...40:-



Örhängen med hallon i fimolera...50:-



Örhängen med cupcakes i fimolera...50:-



Halsband (80 cm långt) med en dammsugare/punchrulle i fimolera...75:-



Nyckelringar med varmkorvar i fimolera...40:-/st



Örhängen med tärningar i fimolera...50:-



Nyckelring med en dammsugare/punchrulle i fimolera...40:-



Halsband med en cupcake i fimolera...75:-

Evelina
2012-01-23 @ 17:56:31
URL: http://silverninas.se

HEj Mikaela!

Hundmassör låter ju jätte spännande =)

Jag hjälper dig jätte gärna så länge det är på blogg.se. :) Vill dock att du ska vara medveten om att jag tar en kostnad på 150 kr. Mejla mig det som du vill ska vara på bloggen och desto mer info om hur du vill ha det desto lättare är det att göra dig nöjd =) MEn fria händer går också bra.



Kram Evelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0