Scrappade kort

Här kommer några av mina nyast kort som jag har knåpat ihop....
 
Ett dubbelvikt grattiskort 15x15 cm
 
 
 Ett dubbelvikt grattiskort med handstämplad bakgrund 15x15 cm
 
 
 Ett dubbelvikt "kälekskort" med stämplad vacker text på latin (kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken) med små hjärtan och glitterprickar (lika mönster på baksidan av kortet) 15x15 cm
 
 
 Dubbelvikt grattiskort med handstämplade fjärilar 13x15 cm
 
 
 Dubbelvikt julkort med pappersblomma 10,5x15 cm
 
 
Dubbelvikt "kärlekskort" med hjärta och sidenband 15x15 cm
 
 
Dubbelvikt julkort med snöflingor och strasstenar 15x15 cm
 
 
Dubbelvikt julkort med strassten 15x15 cm
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0