Nyårslöfte

Jag vet inte riktigt om man kan kalla detta ett nyårslöfte då jag bestämde mej redan i typ november att jag skulle hoppa på detta. Jag ska nämligen börja på ett kost och träningsprogram nu i januari och till hjälp har jag en kollega/vän som kommer fungera ungefär som min "coach", och som jag hoppas kommer finnas där och stötta mej när jag behöver lite extra peppning, vilken säkert kommer ske under resans gång. =)
Jag har inte satt någon målvikt egentligen utan jag tänker köra på och sen får vi se efter dessa 12 veckor vad vågen står på, men jag skulle nog vilja tappa åtminstone 10-12 kg.
 
Jag kommer nog skriva en hel del här på bloggen om hur min viktresa går, mest för att få ur mej lite tankar och funderingar som säkert kommer dyka upp under dessa 12 veckor...de kommer säkert bli mycket gnäll och "tyck synd om mej" prat men jag hoppas oxå på att kanske få lite peppande ord av er för de kommer säkert behövas =) Får se om jag är så modig så jag vågar lägga ut nå bilder på mina framsteg (förhoppningsvis går de bra)...jag har inte riktigt bestämt mej än på den fronten...
 
Jag surfade runt lite idag och hittade två klänningar som jag idag ALDRIG skulle sätta på mej då jag inte skulle känna mej särskilt bekväm, men skulle jag lyckas tappa mina 10-12 kg så kanske ja skulle våga sätta på mej dessa...så därför kommer jag spara dessa bilder för att peppa mej själv att kämpa på och att jag faktiskt kanske en dag kommer kunna använda nån av dom och känna mej bekväm och kanske till och med snygg =)
 
 
Klänning 1
 
 
Klänning 2
 
 
Nu jävlar ska kilona bort!!!!!!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0