Body butter

Häromdan gjorde jag egen bodybutter...jag gjorde en med ananaslukt och en med hallonlukt. Shit va roligt de är å hålla på, men just nu räcker inte tiden till...jag har så mycket på jobbet och sen har ja ju min egen hundmassage utbildning just nu...och självklart smyckena, så just nu finns de inte tid att hålla på med detta, men de är ruskigt kul så visst kommer jag göra fler grejjer =)
Jag va in i en butik här i stan som säljer en massa ingredienser till att göra en massa krämer och sånt själv, så sen när lönen kommer så kommer jag nog åka dit å handla lite =)


Anonym
2011-09-20 @ 19:33:40

dags att uppdatera länklistan kanske?

cissi
2011-09-27 @ 10:21:37

Hojta till om du behöver låna Ozzy igen :-) Han är nyvaccinerad och redo för äventyr! kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0