Älskar mitt jobb

Ja faktiskt...jag älskar faktiskt mitt jobb. Visst svär jag långa ramsor på morgonen när jag måste släpa mej upp kl 04.45 för att hinna packa iordning allt och sen dra i väg till jobbet 3 mil bort för att sitta där i 12 timmar, för att sen åka hem, laga mat, titta på tv, kanske träna lite å sen hoppa i säng för att orka göra samma sak imorn igen...men jag måste faktiskt säga att jag älskar mitt jobb.
Min sambo brukar säga att "du är nog den enda jag känner som stannar kvar på jobbet 30 min ibland ända upp till 45 min helt FRIVILLIGT"...men de är ju bara för att jag trivs så bra, dels med mina rbetskamrater men oxå med mitt jobb.
Självklart är det inte roligt varje dag...jag möter väldigt mycket olika människor varje dag i mitt yrke och alla är tyvärr inte glada och trevliga mot en, men dom flesta dagar är faktiskt bra.
Jag får dagligen höra att jag jämt är så glad och trevlig, men de är ju dels för att jag trivs så bra på mitt jobb.
Idag fick jag en rolig kommentar...."Var kan man köpa dessa lyckopiller som du uppenbart måste äta till frukost?" hehe ja vad svarar man på de...jag tar det som en komplimang =)


Jag vill passa på att skicka en varm tanke till min chef och hans familj idag då han gör det svåraste en far kan göra, nämligen att begrava sin dotter. En förälder ska inte överleva sitt barn, men tyvärr är inte livet rättvist alla gånger....därför vill jag skicka en tanke till honom på hans förmodligen svåraste dag i livet.


                      
Mattias Ö
2011-09-23 @ 18:31:11

Dottern hette inte möjligtvis Paulina?



Ser inte om du svarar i bloggen så ta det på fb mess eller mail ist.



Bra du trivs på ditt jobb i alla fall! På Sandvik än?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0