Klänning från Nelly

Äntligen sista passet på denna passvända...nu väntas 5 dagars ledighet.
Imorn är de dax för julbord med jobbet, och denna gång har dom hittat på nå alldeles extra...dom har hyrt en buss som ska ta oss ända till Uppsala, 10 mil bort, där vi ska äta gott och få underhållning. Ska bli spännande å se vad de blir.
Jag har beställt en ny klänning från Nelly som jag tänkte ha på mej, jag fick hem den igår men har inte hunnit prova den än så jag hoppas den passar...
Jag ska även gå å klippa mej imorn så man blir snygg i håret inför festen =)
 
Idag har jag även fixat en massa reklam affischer, för att få ihop mina praktik timmar på hundmassagen...tänkte sätta upp lite lappar och göra lite reklam för mej själv samtidigt, och ev få framtida kunder. Måste ju få ihop mina praktik timmar innan jag får ut mitt diplom och jag kan börja ta betalt för mina uppdrag.
 
Nu ska jag snart åka iväg till träningen...får se om detta blir sista gången innan juluppehållet eller om de blir nån gång till...

Min julbords klänning




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0