Tävling - vinn ett personligt namnsmycke från Zickim´s Smyckesdesign

Nu tänkte jag ha en tävling här på bloggen. Och vinsten är ett personligt namnsmycke som jag skapar!!
Alla som har läst min blogg förut vet att jag har en dröm om att nångång få öppna ett hunddagis, och just nu håller jag på att utbildar mej till hundmassör.
Men jag har ett problem, jag vet inte vad jag ska döpa hunddagiset till....där tänkte jag att ni kunde hjälpa till! Och för att göra det lite roligare så gör jag en tävling av det och vinsten ser ni här nedanför!

         Fyrsidig stav i silverpläterad metall med 45 cm kedja (valfria ord 4 st max 7 bokstäver)
                                                    Jag stansar A-Ö   0-9   &   

                          

                                                       
                                             Detta gör du för att vara med och tävla:

                                    1. Skriv en kommentar med ditt förslag på hunddagis namn
                                    2. Länka till tävlingen i din egen blogg (låna gärna bilden)


Tävlingen avslutas den 4/4 kl 23.59...efter de kommer jag gå igenom bidragen och den personen med de bästa hunddagisnamnet (+ att du länkat i din egen blogg) kommer jag utse till vinnare. Jag kontaktar vinnaren via mail och kommer senare att presenteras här i bloggen.

                                                                   LYCKA TILL!!!
FowZie - Felicia Aulén
2011-03-20 @ 12:58:40
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Delta i stjärnjakten du med! Visst du vinner inte några tillfredsställelser, men kanske något du kan glädja sig åt!

- läs mer på bloggen! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0