Simskola

Idag har jag varit på simskola med min guddotter Jolin. För ett tag sen när hon var hemma hos oss på besök så frågade jag henne om hon ville börja på simskola, och de ville hon så då anmälde jag henne. Så nu varje lördag så går vi på simskola (förutom dom helgerna jag jobbar, då får hon åka med pappa sin.)
Idag fick vi bada med en annan grupp för igår kunde hon inte bada då hon var på kalas, så idag fick hon vara med en grupp med lite större barn...men de gick lika bra ändå, hon var så duktig.
Dom fick lära sej att dyka och att crawla och simma ryggsim.


                                        



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0