Projektet

Ja nu kan jag äntligen avslöja mitt lilla påhitt =)
Nu har jag varit i kontakt med ansvariga och fått den hjälp jag behövde för att starta detta projekt....jag har några punkter kvar på min "to-do" lista.
Nu till vad projektet går ut på.... Som sagt när jag såg BOB´s reklam så var det en tjej där som sa: "Tänk om alla i hela Kina skulle ge mej 1 kr var, då skulle jag bli rik". Då fick jag mej en tankställare...tänk om alla i Sverige (mellan 18 år och uppåt) skulle skänka 1 kr var, tänk vad mycket pengar de skulle bli. Det finns 7,8 miljoner människor i Sverige mellan 18 år och uppåt, och om bara så 1% av dessa skulle skänka 1 kr var så skulle vi få ihop 78000kr och det är mycket pengar det också.
Därför bestämde jag mej för att starta en insamling och jag beslutade mej för att låta pengarna gå till Barncancerfonden.
Jag har ju själv inga barn men känner ändå att jag skulle vilja hjälpa till på något sätt så därför ville jag starta denna insamling.
Jag har valt att döpa insamlingen till "Skänk en krona" (nu är dock minsta avgiften av skänka 10 kr) och då kan ni klicka på bannern nedanför för att komma till insamlingen.
Sprid gärna detta till så många du känner så kommer vi tillsammans att hjälpa Sveriges cancersjuka barn.

Vera
2011-06-14 @ 09:06:20
URL: http://veralouize.blogg.se/

Fin blogg , Följas via bloglovin ? :)

NEA
2011-06-14 @ 09:16:45

O jag kna nog inte men fortsätt kämpa!

Anonym
2011-06-14 @ 10:54:17

"Det finns 7,8 miljoner människor i Sverige mellan 18 år och uppåt, och om bara så 1% av dessa skulle skänka 1 kr var så skulle vi få ihop 78000kr " Om det finns 7,8 miljoner människor så blir det väl inte 78 tusen i slutändan?

Mikaela
2011-06-14 @ 12:23:41
URL: http://zickim.blogg.se/

Svar till anonym: Jo 1% av 7,8 miljoner är 78000....



Svar till NEA: tack tack, klart ja kämpar på =)



Svar till Vera: Japp du får gärna följa min blogg via bloglovin, de finns en liten banner du kan klicka på...

Gustav Sundling
2014-11-11 @ 20:26:55

Hej!

Jag skulle vilja höra mer om detta projekt Går i liknande tankar angående ett annat ändamål.

Såg på hemsidan att insamlingen avslutades förra året, men jag skulle jättegärna diskutera denna idé lite mera om du har lust!
Mejla mig på [email protected]
Finns också på Facebook vid samma namn!

Med vänlig hälsning
Gustav Sundling, Trollhättan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0