Barncancer änglar

Här kommer bilder på änglar som jag säljer till förmån för Barncancerfonden. 50% av intäkterna går oavkortat dit. Dom kostar 40:-/st


Ingen ängel är den andra lik







Mattias Ö
2011-06-18 @ 08:59:13
URL: http://analyzelife.wordpress.com

Jag vill köpa 4st av dig under veckan som kommer om det går att ordna på nåt sätt? Får cash på måndag så :-) bra idé detta!



Kramiz

Mickis
2011-06-20 @ 09:26:27
URL: http://zickim.blogg.se/

De går jättebra, va roligt!! Vi kan höras via facebook eller så mailar du mej på [email protected]. Spelar de nån roll vilken ängel eller har du bestämt dej för några speciella??

MVH//Mickis

yvonne hansson
2011-07-18 @ 18:10:09

hej vet inte om det var av dig jag köpte söta änglar av men jag vill beställa 10 st. hör av dig må så gott vonne.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0