Storstadshelg

Vi var ju i Stockholm i helgen och de va sååå mysigt... vi började med att hämta upp mamma från jobbet sen åkte vi till Naturhistoriska riksmuseet, där vi gick igenom alla utställningarna. Shit va längesen man va där sist, men fortfarande lika roligt och intressant.



Jag fick ju min nya kamera och tog en massa fina bilder inne på museet men nu när jag kom hem och skulle installera den i min dator så jag kunde plocka ur alla bilder så är de för gamla drivrutiner på installations skivan som jag fick med...suck...och jag som inte är så duktig på datorer å sånt har inte lyckats hitta dom rätta drivrutinerna och fått det att funka...så inga bilder än =( men men de komer =)
Jag köpte även en ny mobil telefon på väg ner till Sthlm..så skönt att äntligen ha en mobil som jag kan ringa ifrån...min gamla var helt värdelös, batteriet var så slut att även fast den var fulladdad så höll den bara att ringa med i ca 1 min. Så här ser min nya mobil ut =)



Idag är det tvättstugan som gäller...=(

Dagens meny:

Söndag

Frukost: Yoghurt med bär och nötter

Mellanmål: Frukt med keso

Lunch: Tonfisksallad

Mellanmål: Lättkesella med bär och ägg

Middag: Potatissallad med rostbiff




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0