Bio kväll

Ikväll ska jag å Eric gå å se Resident Evil filmen i 3D...shit ja kommer typ dö...ja kommer säkert sitta å ducka flera ggr hahahaha
Ja hoppas på att vi kanske kan gå ut å äta innan, de skulle va mysigt.
I fredags när Eric kom hem från jobbet hade han rosor med sej...så gulligt...*love u babe*

Nu vill jag att de ska bli den 19/10, då drar jag på kryssning...å inte vilken kryssning som hellst, utan 112 krysssing, med bara brandmän, poliser och annat uniformerat folk hehehe. Ska träffa upp Jennie å hennes kollegor från GBG å sen ska vi festa hela natten =)



Rosor från Eric




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0