Jobba extra

Igår va en hektiskt dag...först träning med Cissi, sen rände vi runt på stan å fikade å shoppade lite förstås =)
När jag kom hem så började jag småplocka lite hemma...de är fortfarande en del kvar >=( de tycks aldrig bli färdigt...kan ju bero på att ja tar så lite åt gången..=) men så tänkte jag att jag skulle lägga hela fredagen på städningen här hemma..men shi fick jag för igår kväll så ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde hoppa in extra idag.."Ja okej då" sa jag, snäll som man är så här sitter man, på jobbet...städningen får vänta tills jag kommer hem ikväll...

På söndag är de dax att vrida fram klockan en timme..så nu måste ju våren va på väg eller?!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0