Mc körning på Rörberg

Igår anordnade SMC körning med mc på gocart banan i Rörberg...man fick lite övning på bla kurvteknik och annat beroende på vilken grupp man va med i.
Jag anmälde mej till nybörjargruppen naturligtvis eftersom jag fortfarande övningskör... i min grupp var de såna som antingen hade fått sitt körkort på köpet å skulle nu ut å köra mc eller tex inte hade kört mc på väldigt länge eller bara kände sej ringrostig...
Det va otroligt lärorikt för mej...fick öva på kurvtagning,lutning och blicken...jättebra träning för mej...SMC anordnar fler såna kvällar nu i sommar så jag tänker absolut åka dit fler gånger. Nästa gång är den 21/6 men då jobbar jag tyvärr så jag hinner inte va me då..=(
Lite bilder på oss från körningen...

Jag på banan



Eric på banan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0