Manöverbanan klar!!

Japp jag klarade det!! Igår var jag och körde manöverbanan för mc på Rörbergs flygplats...de va skitkul, men jag trodde seriöst att ja skulle bli kuggad, men sen när jag väl var där och gjorde alla övningarna så gick de hur bra som hellst å jag klarade allt!! Jag är så stolt över mej själv...tur att vi fick såna lättkörda motorcyklar...=)
Så här såg ena övningen ut som vi fick köra...vi fick prova den både sittande, stående, framåtlutad, bakåtlutad och med fötterna pekandes inåt eller utåt...så vi fick känna hur de förändrade körningen...


Varje kryss är en kona...vid dom näst sista dubbelkonerna så skulle vi gasa för att sedan bromsa vid dom sista dubbelkonerna.
Sen fick vi köra kuvor, skjutsa folk och göra broms test i 50 och 70km/h..... (jag fick näst bästa broms sträckan och bästa tiden i kurvan =)...) wiiiii
Så nu är det bara skrivning och uppkörning kvar...sen så...=)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0