Starta eget

Jaha då va mötet avklarat...nu undrar ni säkert vad de var för möte, å jag lovade ju att ja skulle berätta när de va klart. Jag har i många år gått i tankarna att starta eget...ett hunddagis. Och idag var jag på möte med en rådgivare på nyföretagarcentrum...han gav mej en jättebra dc där jag kan göra upp en affärsplan och räkna ut en budget å sånt...sen pratade vi lite om min idé å så, vad jag bör tänka på å sånt. Nu har jag en hel del framför mej, men jag har börjat iaf =)



Steg 1 är iaf att gå en utbildning för att få driva hunddagis (en ny lag från 1 nov 2008)...sen vill jag gå en utbildning i hundmassage, så jag kan erbjuda mina kunder lite mer än bara själva hundpassningen.



Nu är de bara å ligga i.... så själva öppnandet av hunddagiset är väl aktuellt om ca 1-2 år....
Sandra S
2010-04-30 @ 08:24:50
URL: http://sase.blogg.se/

woow, vad skoj! Det där kommer du klara galant!

Sofie
2015-04-17 @ 14:33:25

Hejsan! Hur gick det? Gick du den utbildningen/kursen sen? Har du startat företag?? :D

Svar: Hej tyvärr har ja inte öppnat hunddagis, då annat jobb kom emellan MEN jag har utbildat mej till hundmassör iaf 😊 kram
Mickis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0