1 års kalas

Nu när jag ändå har kommit igång och börjat skriva här igen så kan jag ju berätta lite mer om vad som hänt på sistone.
Sonen har ju hunnit fylla 1 år (eller egentligen är han ju redan 19 månader) så vi har ju haft 1 års kalas här hemma. Självklart bakade jag allt till kalaset (förutom glassen som de större barnen fick) och det blev tydligen väldigt uppskattat. Tyvärr kunde inte Clint smaka på tårtan pga sin allergi men han fick en massa annat gott istället så det gick nog ingen nöd på honom.
De bjöds inte bara på fika utan vi grillade även hamburgare då vi hade kalaset mitt på dagen, så då ville vi bjuda på något mer matigt oxå. Vi hade även fixat en liten fiskdamm till alla barnen så de fick en liten "gotte" påse med sej hem. I de allra minsta barnens påse hade jag lagt i en liten klämmis och lite andra snacks som passade dem.
Clint fick en massa presenter och så här efteråt så kan jag berätta att allt har kommit till användning...förutom en liten campingstol/ryggsäck, den tar vi när han blir lite äldre =)
 
 
Dagen innan 1 års dagen, sista dagen som "bäbis"
 
 
Glad kille på sitt första kalas, mina hembakade tårtor
 
 
Clint med sin moster, och alla presenterna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0