Tappade naveln

Igår va en jobbig dag...Clint var otroligt klängig och ville inte vara själv för fem sekunder, han kunde inte skiljas från mej utan skulle ligga vid mitt bröst hela tiden...han vilade inte heller sina tider som han brukar vila, så jag funderade länge på vad de kunde vara...jag befarade kolik eller nåt i den stilen först men eftersom han va nöjd när han var hos mej så misstänkte jag ändå inte de...tills jag upptäckte vad de va, han hade tappat naveln!!
Vi var till bvc igår på förmiddagen och jag upptäckte då att de hade kommit lite blod från naveln och sa då till bvc sköterskan att nu är de nog nära, den kommer nog lossna vilken dag som helst...och mycket riktigt så lossnade den redan samma kväll =)
Clint åt sitt sista mål mat kl 23 sen somnade han, helt utmattad förmodligen efter allt gnällande och ingen vila, och han vaknade inte förrän kl 04 nästa gång för att äta och sen nästa gång vid 07, så imorse kände jag mej riktigt utvilad för en gångs skull =)
Det gör ju säkert inte ont att tappa naveln men de kliar säkert eftersom de är ett litet sår som håller på och läker och det vet man ju hur de kan va, så de måste ha varit därför han va så gnällig och klängig igår =) Idag har han varit sitt vanliga jag igen, vilat sina tider som han brukar och inte alls varit lika mammig.
På lördag går stora flyttlasset till huset och sen på söndag hämtar vi resten med allt smått som blir kvar....sen är väl tanken att vi därefter ska bo i huset =) de nya ägarna av lägenheten har sagt att dom kan ta städningen om dom får flytta in tidigare och egentligen ska dom inte få nycklarna förrän den 1 augusti så skulle dom få tillgång till lägenheten redan på måndag så blir dom nog glada och så slipper vi städa ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0