Swarovski kristaller

Jag har tagit in ett parti med smycken med äkta swarovski kristaller...dessa smycken har inte jag tillverkat men dom finns till salu via min hemsida... http://zickimssmyckesdesign.infoom.se

2 halsband i ett med två hjärtan varav den ena klädd i röda swarovski kristaller...120:-



Halsband med dubbelhjärta med vita swarovski kristaller...120:-



Halsband med dubbelhjärta med rosa swarovski kristaller...120:-



En underbar ring med vita swarovskikristaller strl 17,5...110:-



Halsband med stämplad ring "LOVE AND KISSES" samt ett hjärta i mitten...125:-



Halsband med swarovski beklädda ringar...120:-



Armband med swarovski hjärtan...129:-



Elastiskt armband med blåa och vita swarovski kristaller...110:-



Elastiskt armband med swarovski kristaller...110:-



Elastiskt armband med swarovski kristalller med ab lyster...110:-



Smyckesset med halsband och armband med lilaröda swarovski kristaller...219:-



Elastiskt armband med svarta swarovski krsitaller...110:-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0