Middag hos mamma

Igår bjöd mamma oss på middag hemma hos henne...första gången sen hon flyttade hit. Hon har haft en massa verktyg och maskiner ståendes i köket sen renoveringen så hon har inte kunnat haft bordet på rätt plats i köket så att vi allihopa skulle ha fått plats att äta där...men igår så va vi där på middag. Jag hade bakat med mej en ananaspaj till efterrätt, de va väldigt god.
Efter de satt vi mest och njöt i soffan men ett glas bubbel, medans Clint sprang omkring och busade med oss alla.
Idag står babysim på schemat, fast man kan väl inte kalla de BABYsim längre då de är 2 åringar som badar =) jag tror de kallar de för MINIsim numera. Men innan de ska vi åka förbi den stora loppisen som är på travet idag...ska leta efter lite fler filmer till Clint...just nu går Paw Patrol och tåget Chuggington på repeat här hemma...
 
 
 
målade lite igår
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0