Vabruari är här

Jaha de hann gå 2 dagar på Februari innan febern kom....Märkte redan igår vid middagen att lilleman var gnällig och han ville inte ha nåt att äta, så han gick direkt in och satte sej i soffan i vardagsrummet medans vi åt. När jag sen tog hand om disken efter maten så kom Eric in till mej och visade med små tecken att jag skulle följa med in till vardagsrummet för att kolla på en sak...å där satt lilleman och sov i soffan, FÖRE kl 19!! Det har typ inte hänt nånsin. Misstänkte direkt att nåt va fel och gick fram och kände på honom och mycket riktigt var han varm...38.8 i temp :( 
Han låg och sov i soffan hela kvällen ända tills vi gick och la oss allihop. Som tur var så är min mamma snäll och tar hand om honom idag så vi slipper vabba...Eric jobbar kort dag idag så han kommer hem tidigt och kan ta över.
Vi är sååå tacksamma över att ha min mamma så nära och är så snäll som ställer upp i vårt och torrt. vad skulle vi göra utan henne. Tack mamma vi älskar dej!!
 
Lilleman med feber...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0