Julbak och bus

Helgen har bara bestått av en massa roligheter...igår bakade jag en massa julgodis. Det blev lakritsknäck och chokladfudge med turkisk peppar i. Jag hade bara lagt upp 50 st knäckformar men de blev lite smet kvar så de hällde jag ut på en plåt och strödde lite krossat turkiskt peppar över som jag sen bröt i mindre bitar. Så nu har vi lite godis till julen.
Då sonen har varit hemma från dagis ända sen i torsdags så märktes de tydligt igår kväll att han var ganska understimulerad trots att vi på dagen hade varit på simskola... sen slog de över och han blev totalt övertrött så de blev en hel del bus, men han somnade på 2 röda när de väl var dags.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0