ICE 112

Idag beställde jag ett armband till lilleman med mitt och sambons telnr på ifall han skulle komma bort nångång. Har tänkt på de länge, men speciellt efter ett ögonblick när vi var på Kolmården i somras när lilleman försvann från min åsyn i typ 5 sekunder och jag frågar sambon var han är och han säger "trodde han va med dej"... den paniken jag kände i kroppen då vill jag aldrig känna igen...visst de gick typ 5-7 sekunder innan jag hittade honom men de fick en verkligen att inse hur jäkla fort de kan gå när dom väl försvinner.
Jag har samtidigt varit emot att skriva ut sonens namn på ett sånt där armband men så såg jag en bild idag på ICE112.se hemsida där dom hade ett armband med texten "IF LOST PLEASE CALL" och sen telefonnumer, och de kändes mycket bättre, så en sån fick de bli... jag beställde i färgen blått.
 
Exempel på deras armband...dessa lyser även i mörker
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0