Reklambilder

Idag fick jag ett meddelande på Instagram från företaget Mittnamnhalsband.se. Jag har tidigare beställt ett armband från dem med min sons namn på och la då ut en bild på de på mitt instagramkonto, och idag tog dom kontakt med mej för att fråga ifall de fick använda min bild i reklamsyfte i media. Spännande! Jag har frågat om de utgår nå arvorde, men jag har inte fått svar än...så vi får väl se =)
När jag svarade på deras förfrågan så såg jag att jag hade ett gammalt meddelande från ett annat företag som undrade om de fick reposta en av mina bilder som jag hade lagt upp på mitt instagramkonto i början på Januari där jag berättade att jag läst deras bok för min son, och hur bra den var. Så nu vill även dom använda min bild, men dock bara reposta den i sitt flöde på deras konto.
 
 
Bild på armbandet
 
 
Bild på boken vi läste
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0