Vabruari snart slut

Snart är "Vabruari" slut. Jag tycker ändå att vi har klarat oss rätt lindrigt. Lilleman hade feber några dagar i början på månaden som sen visade sej övergå i höstblåsor, så nu har vi klarat av den sjukdomen oxå.
 
Alla hjärtans dag har ju även passerat förbi, men vi gjorde inget speciellt detta år utan var bara hemma och mös på kvällen. Vi köpte lite blommor till varann men inge mer än så...vi visar varann extra kärlek varje dag så den dagen känns inte nå mer speciell än de andra....väldigt ofta brukar jag få små lappar av sambon med gulliga meddelanden på, så jag får min dos av uppskattning nästan dagligen.... jag tror att de är de små grejjerna som håller kärleken vid liv, istället för att satsa på något stort mer sällan.
 
I helgen ska vi ha lite vänner över, och vi ska käka tacos och spela det nya spelet Speak Out. För dom som inte vet vad de är så kolla på videon längst ner. Jag tror vi kommer ha sååå roligt, kommer garanterat ha träningsverk i magen.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0