Mycket på jobbet just nu

De senaste 2 veckorna har vi haft sjukt mycket att göra på jobbet... alla vet ju att jag jobbar som väktare, vilket innebär att jag har tystnadsplikt om mitt arbete, men de flesta vet redan att jag sitter i vakten på Stora Enso i Skutskär de är ingen hemlighet. Och just nu har de revisionsstopp vilket medför mycket extrajobb för oss i vakten, exakt vad kommer jag inte gå in på. Men jag kan ju berätta att normalt jobbar de ca 350 personer på Stora Enso i Skutskär och under stoppet kommer de ca 1000 extra personer hit i form av entreprenörer från olika firmor, och det är vi i vakten som tillverkar inpasseringskort åt alla dessa, så då kan ni tänka er.
Samtidigt som de är kul när de händer saker och man får träffa mycket roligt (och mindre roligt) folk så är det väldigt hektiskt dessa dagar.... så de är skönt nu när det börjar lugna ner sig lite och de flesta har åkt hem och den normala driften börjar återställas.
 
Lite info om stoppet hämtat från Stora Ensos Facebook sida
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0