Julgala med kändisar

I lördags fick jag äran att följa med min svägerska på julgala i Göranssons arena. Hon hade vunnit 2 st biljetter via Mix Megapol, och valde att ta med mej. Blev så glad att jag fick förfrågan. Vi har många gånger diskuterat att vi måste hitta på nåt bara vi två men som vanligt så blir de ju aldrig av, så de va riktigt trevligt att komma iväg och få ha lite kul.
Då Mix Megapol hade lottat ut 4 biljetter så var vi placerade vid de andra två vinnarna, vilket var ett riktigt trevligt par från Järbo. Innan själva showen började så bjöds de på julbord, och det va tur att de andra vinnarparet va så treviga och lätt att prata med då vi satt och åt i ca 3 timmar innan själva showen drog igång.
Maten var riktigt god men vi alla 4 blev väldigt besvikna på efterättsbordet, som bestod av en ganska torr och tråkig äppelkaka, en chokladboll som endast smakade smör och några chokladpraliner typ... Jag fick en ganska överförfriskad äldre herre framför mej i kön till dessertbordet som proppade kavajfickorna full med chokladpraliner, tur att de va papper på de flesta =)
De va många väldigt bra artister som uppträdde, bla Ace Wilder, Petter och Danny Saucedo... efter showen var de dansgolv och dj resten av kvällen, så vi kom väl hem strax före kl 02 mycket nöjda med kvällen och lite lagom rund under fötterna.
Tack för en superrolig kväll Malin och Mix Megapol! =)
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0