Glassdejt

För ett tag sen fick vi hem våran andra Dejtbox. Jag har säkert berättat förut att vi prenumererar på något som heter Dejtboxen från Dejtboxen.se. Dom sätter ihop en liten box en gång i månaden med hemligt innehåll som kan sen göras till en dejt. Förra månaden var temat "Glass". Vi fick hem ett recept på glass samt lite ingredienser till de och även små glassbägare, små paraplyer, flaggor och annat man kunde pynta glassen med. Boxen innehöll även ett liten spel med olika frågor vi skulle ställa till varann. Varje box innehåller även två hemliga uppdrag, och mitt var "Ta ut din partner på en promenad och håll varandra i händerna".
Jag måste dock erkänna att jag fuskade med glassen, jag orkade inte göra egen så jag köpte färdig och smaksatte den med de vi fick med i boxen... och de blev minst lika bra. De är tanken som räknas.
Spännande och se vad nästa Dejtbox innehåller....
 
 
 
 
 
 
 
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så mysigt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0