Namnsdag idag

Japp idag är de min dag, idag har jag namnsdag. I Finland firar man mycket mer på sin namnsdag än på sin födelsedag, så alltid på denna dag brukade jag få ett kort från min mormor i Finland och de kan jag verkligen sakna ibland. Här i Sverige är de inte så många som bryr sej om sina namnsdagar, och ärligt talat hade jag faktiskt själv glömt bort att de va Mikaela idag =) tur man har vänner som påminner en ;)
Alltid när man har namnsdag eller födelsedag så brukar man få en massa erbjudanden eller rabatter från olika företag via mailen, iaf jag brukar få de och även denna gång. Men jag kan tycka att de är lite fula (men förstår dem samtidigt, de är ju reklam) för de är alltid köptvång om man ska kunna utnyttja dessa rabatter...som tex dessa två som jag fick idag...
 
 
 
Som mammaledig har jag tyvärr en ganska tight budget just nu så de blir nog inga köp denna gång... men ja ska faktiskt beställa lite nya kläder för de tycker jag att jag är värd, men de kommer inte bli från Nelly, inte denna gång iaf.... =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0