Sjuk bebis

Idag har vi bara tagit de lugnt då Clint fortfarande är sjuk...inatt sov han dock lite bättre då vi fick rekomendationen att använda lite nässpray för barn. De står ju att den är från 2 år egentligen men när prästen som ska döpa Clint var här igår för att prata om dopet berättade hon att hennes man, som är läkare, hade sagt att de va ok att använda lite sån nässpray, så då gjorde vi de...och då kunde han få sova iaf utan att behöva kämpa så med andningen och även kunna amma.
 
Lillhjärtat som är sååå förkyld
 

 
Härom dagen fick vi en hel kasse äpplen från en av Erics mammas assistenter, så idag gjorde jag egen äppelmos...den står på avkylning fortfarande, men imorn blir de nog gröt med äppelmos till frukost =) Hoppas den blev god bara.
 

 
Nu har vi gått igenom allt inför dopet på lördag och jag tror att allt är inhandlat också. Prästen var som sagt här igår och vi gick igenom vilka psalmer som ska sjungas samt vad var och en skall göra under dopakten. Clint kommer få 3 gudmödrar samt en gudfar, och alla har fått varsin uppgift på lördag. Sen under fikat så kommer vi fixa fiskdamm åt barnen samt göra en liten rithörna där dom kan umgås medans vi vuxna fikar. =) Vi var till City Gross i måndags och beställde smörgåstårtorna, och imorn hämtar vi nyckeln till Bygdegården så vi kan åka dit redan på fredag och förbereda lite samt duka färdigt allt så vi slipper stressa med de sen på lördagen. Jag tror de här dopet kommer bli jättefint!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0