Nytt i garderoben

Idag åkte vi in till stan för att strosa runt lite och shoppa lite nya kläder till lillhjärtat...Eric hittade en sån söt dress, som ser ut som om han skulle ha frack på sej =) sen hittade jag även en body som hade en liten fluga på sej..så de blev en hel del nytt i Clints garderob =)
Vi lyckades även träffa på Erics mamma som var ner på stan med sin assistent, så vi passade på att ta en fika ihop. Efter de gick jag och Eric iväg å käka lunch, de blev sushi mmmums.
Imorn är de dags för öppna förskolan igen. Jag och Clint var där i Torsdags och de verkade som om han tyckte de va riktigt skoj...han va helt slut efteråt och somnade som en stock i min famn under fikat med de andra mammorna =) men imorn ska vi inte dit för att leka utan för att fotograferas. De kommer dit ett företag som fotar barnen och sen kan man köpa korten av dem, så imorn ska vi inviga den fina bodyn med flugan på =)
 
Några av de nya kläderna
 

Vi köpte även en toksöt gubbkeps som han får ha sen när han blir lite större
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zickim

Titta hit om ni vill läsa om min livs resa...att bli mamma!! Även mycket bilder på mina handgjorda smycken och recept samt drinktips!!

RSS 2.0